Bljesak 2023. pozivnica 001

Ovogodišnja, 28. godišnjica VRO "Bljesak", obilježit će se tradicionalnim "Susretima prijatelja", otvorenjem Spomen područja „Logor Bučje",  kuglačkim turnirom, predstavljanjem knjige te koncertom klape Hrvatske ratne mornarice „Sveti Juraj“, Jazz orkestrom Hrvatske vojske i USA Army band Europe.

Svečanim otvorenjem Spomen područja „Logor Bučje“ koje će u Bučju biti otkriveno u subotu 29. travnja u 10 sati započinje obilježavanje obljetnice „Bljeska“, a nazočit će i potpredsjednik hrvatske vlade i ministar hrvatskih branitelja Tomo Medved kao i predstavnici Požeško-slavonske županije i gradova uz braniteljske udruge iz cijele Hrvatske. 

Već tradicionalni „Susreti prijatelja“ održat će se u nedjelju 30. travnja kod Planinarskog doma „Omanovac“ , a natjecanje u kuhanju čobanca započinje u 11 sati, dok je u 14 sati predviđeno svečano otvorenje Susreta i proglašenje pobjednika. Istog dana u 10 sati, u prostorijama Gradske kuglane Pakrac započet će kuglački turnir branitelja i članova obitelji, nakon čega će se u 14 sati održati završnica kuglačkog kupa „Bljesak“ koji organizira Kuglački klub „Slavonski banovac“. Na Trgu bana Jelačića u 20 sati nastupit će klapa Hrvatske ratne mornarice „Sveti Juraj“ te Jazz orkestar Hrvatske vojske i USA Army band Europe. U slučaju kiše ili lošeg vremena koncert će biti održan u Gradskoj sportskoj dvorani u Pakracu.

Nastavak bogatog programa je u  ponedjeljak 1. svibnja u 6.30 sati na Trgu bana Jelačića u Pakracu, gdje će biti nastavljeno natjecanje Hrvatske vojske „Memorijal bojnik Davor Jović – Prvi za Hrvatsku 2023.“  koji se ove godine održava na relaciji Požega – Pakrac – Okučani. Istog dana, u 15.45 sati ulicama Pakraca će proći sudionici 11. moto defilea „Bljesak“. Nakon toga, u 18.35 sati na Spomen obilježju na Trgu bana Jelačića u Pakracu organizirano je polaganje vijenaca i odavanje počasti poginulim hrvatskim braniteljima, a zatim će od 19 sati u župnoj crkvi UBDM biti služena sveta misa.

Obilježavanje se nastavlja u srijedu 3. svibnja kada će od 19 sati u Muzeju grada Pakraca biti održana izložba ratnih fotografija „Plodovi zla“.  Završetak ovogodišnje obljetnice bit će u petak 5. svibnja u Gradskoj vijećnici kompleksa Janković, gdje će biti predstavljena knjiga „Pobuna. Okupacija. Poraz. Zapadna Slavonija 1990. – 1991.“

Bljesak 2023. program

fs naslovna

Frizerski salon „Biserka“ od travnja prošle godine promijenio je vlasnika, točnije vlasnicu, a kojim je prije odlaska u mirovinu rukovodila Biserka Zandona. Zaposlenice salona, Iva Drašner i Irena Kulhavi, koje su radile sedam godina u Biserkinom salonu, odlučile su preuzeti kormilo te nastaviti usluživati dugim nizom godina stečenu klijentelu.

Direktorica salona, 25-godišnja Iva iz Brezina, završila je frizersku školu u Garešnici i trenutno živi sa zaručnikom u Prekopakri. Godinu mlađa Irena rođena je u Pakracu, frizersku školu također je pohađala u Garešnici te živi s dečkom u Pakracu. Kod Biserke su počele raditi skoro u isto vrijeme, samo 3 mjeseca razlike pa i ne čudi što su se odlučile zajedno preuzeti salon. Uz njih dvije, „Biser“ raspolaže još jednom frizerkom, Antonelom Budja, a u planu im je uskoro zaposliti još jednu djevojku. Hoće li to biti uskoro, ovisi isključivo o interesu posloprimca, jer kako kažu, teško je u današnje vrijeme naći frizerku, većina ih je otišla van Hrvatske, a ni frizerske škole nisu stanovnicima Pakraca i Lipika pri ruci.

Novi naziv salona, „Biser“, djevojke nisu htjele puno mijenjati, objasnivši kako su htjele izraziti zahvalnost bivšoj šefici na odličnoj dugogodišnjoj suradnji i velikoj dozi ljubaznosti koju je imala prema njima, a isto tako i kako bi ostala njena uspomena pošto će salon uvijek svima ostati u srcu pod nazivom „Biserka“.

„Kad smo preuzele salon i promijenile mu ime, prvih par mjeseci lokal smo iznajmljivale od bivše šefice, a naposlijetku smo dobile njenu ponudu o otkupu što smo mi i prihvatile te je salon od tada u našem vlasništvu“, pojasnila nam je Iva. Nakon godinu dana samostalnog rada, zanimalo nas je kolika im je razlika biti nečiji zaposlenik od vođenja vlastitog posla te koja im je od te dvije opcije bolja, na što su se obje složile kako je bolje biti sam svoj šef, iako im biti zaposlenica nije bila znatno lošija opcija jer nema brige koja je prisutna u glavi šefa, dolazak i odlazak s posla isto kao i rad između toga je opušteniji, no kad podvuku crtu, uz sve obaveze i brige, ljepše im je imati nešto svoje i imati osjećaj ponosa na vlastiti uspjeh.

fs iva

Na pitanje stvara li im problem činjenica kako u Pakracu uz njih postoji još pet, šest frizerskih salona, Irena nam je odgovorila kako svi frizerski saloni u Pakracu postoje već dugi niz godina i svaki je prikupio svoj krug klijenata te im konkurentnost uopće ne predstavlja problem. Dodala je i kako su u jako dobrim odnosima i s ostalim vlasnicama frizerskih salona, što i ne čudi jer se od svih salona još ni jedan nije zatvorio.

Prometom su zadovoljne, klijentela je i nakon odlaska Biserke ostala uglavnom ista, u salon dolaze sve generacije, u što smo se i sami uvjerili dolaskom na dogovor za intervju, gdje smo zatekli i osnovnoškolce i adolescente i umirovljenike kako strpljivo čekaju svoj red. Razumljivo, više vremena utroše na žensku klijentelu, a zna biti i zahtjevnijih želja viđenih na društvenim mrežama oko kojih se cure dodatno potrude jer je to sve dio njihovog posla. Za one nestrpljivije, postoji fiksni broj na koji se mogu naručiti, a na njihove frizerske usluge uz Pakrac, Lipik i okolna sela, klijenti znaju potegnuti i iz Daruvara te Garešnice.

fs irena work 2

U dugoročnijim planovima, ne vide se van pakračkih okvira pošto su zadovoljne razvojem vlastite situacije u Pakracu, lokacija lokala im je po mjeri, jer kako kažu, nije ni na prezabačenom mjestu, a nije ni u samom centru grada.

Cijena za muško šišanje je šest, s mašinicom pet eura, dok se žensko šišanje kreće između sedam i osam eura. Sve što je zahtjevnije, primjerice bojanje kose, bojanje pramenova, polučuje i višu cijenu. Dodaju kako cijene nisu mijenjale dolaskom eura iz razloga što su svjesne financijske situacije građana u današnje vrijeme, a tom cijenom su i dalje zadovoljne isto kao i njihovi klijenti.

Radno vrijeme „Bisera“ je svakim radnim danom od 8 do 19 sati, a subotom od 8 do 13 sati.

Za kraj ovog teksta ostavili smo odgovor koji nas je podosta iznenadio, ali koji u potpunosti razumijemo, a povezan je s pitanjem posjeti li gospođa Biserka svoj bivši salon i zaposlenice. Naime, zbog prevelike nostalgije, Biserka ni jednom nije obišla djevojke i svoj bivši frizerski salon koji je očito bio i njen drugi dom. Ispunivši svoju kvotu lijepih trenutaka i uspomena, prepustila je brod djevojkama kako bi počele stvarati vlastite uspomene u svom novom domu koji će im, radeći ono što vole, ispunjavati svakodnevnicu.

Simpatičnim curama želimo što skoriji pronalazak nove zaposlenice te puno uspjeha u radu, a gospođi Biserki što bezbrižnije i veselije uživanje u zasluženoj mirovini.

 

jedinica naslovna

U Pakracu u Bolničkoj ulici, 19. travnja ponovno je otvoren kafić koji je zadržao i svoje, lokalcima otprije poznato ime, samo u drukčijem obliku. Radi se o „Jedinici“ koja je prije nosila naziv „No1“, a nova vlasnica lokala je Nada Zeljković iz Lipika, koju ne treba posebno predstavljati pošto nam je svima poznata preko lipičkog restorana „Nada“ kojeg je uspješno vodila dugi niz godina.

Na otvaranje kafića u Pakracu, odlučila se prvenstveno iz razloga što u Lipiku u ovom periodu nije bilo ni jednog dostupnog lokala prikladnog njenim kriterijima. „Caffe bar Jedinica bi trebao biti kafić mirnijeg tipa i ugodnog ambijenta jer je i dosad bio poznat kao mjesto gdje se uglavnom okupljala srednja generacija, u koji je naravno dobrodošla i malo mlađa generacija. Cijene su u skladu s ostalim kafićima, a vidiš i po radnom vremenu (zimsko 6:00 - 22:00, ljetno 6:00 - 23:00) da tu neće biti „lumpovanja“ do tri ujutro uz živu glazbu“, objasnila nam je Nada u jednom dahu.

jedinica 4

Bivši vlasnik vodio je u ovom ugostiteljskom objektu i restoran i kafić, no kako saznajemo od Nade, ona nema takvih planova te će se zadržati samo na kafiću u kojem će se puštati pretežito domaća glazba iz regije. Početkom rada kafića, otvorena je i vanjska terasa, a za razliku od ostalih, vrlo lako je našla zaposlenike rekavši kako su joj se vrlo brzo javila tri konobara čim je pustila priču o otvaranju „Jedinice“. „Na to bih još dodala kako nisam „vrbovala“ zaposlenike ostalih kafića jer jako poštivam ugostiteljsku etiku, nema šanse da bih si to dozvolila, a isto tako nisam povukla ovdje ni zaposlenike mog bivšeg restorana jer je dogovor bio da oni ostaju u restoranu, a koje bih odmah sutra dovela pošto sam bila jako zadovoljna s njima.“

jedinica 3

Baš pred kraj intervjua, uvijek vesela i spremna na šalu, Nada je nas prisutne nasmijala prokomentiravši u svom stilu njenog dragog gosta, kojeg nećemo imenovati. Čim je ušao u kafić uz veseli zvižduk, „ispalila“ je: „Mili, ovo ti je najsigurniji znak da je kafić otvoren čim je on ušao i fićuka.“ Ništa drugo nije ni bilo za očekivati, kod Nade nikad dosadno. 

jedinica 1

plakat bljesak

Udruga hrvatske policije branitelja Pakraca i Lipika i Grad Pakrac u sklopu obilježavanja VRO „Bljesak“ organiziraju „Susret prijatelja – Bljesak 2023“ 30. travnja kod Planinarskog doma Omanovac, a kao dio programa bit će natjecanje u kuhanju čobanca od 11 sati.

"Svi koji misle da znaju skuhati ovo tradicionalno slavonsko jelo mogu se prijaviti do 24. travnja (ponedjeljak), a prijave se mogu izvršiti u Caffe baru Grill ili pozivom na mobitel 098/734 818“, poručuje Miroslav Ivančić, predsjednik UHPB Pakraca i Lipika.

unnamed 1

Gradska knjižnica Pakrac u srijedu, 19. travnja, u 17 sati bit će mjesto održavanja lutkarske radionice koju će voditi Lidija Kraljić u sklopu projekta Kultura u akciji Močvarnog laboratorija, a koja je namijenjena zainteresiranim srednjoškolcima, ali i učenicima viših (7. i 8.) razreda osnovne škole.

Radionica je planirana u nekoliko segmenata:
- upoznavanje
- čitanje materijala (priča Edgara Allana Poea) na temelju kojeg će se raditi
- analiza priče i osmišljavanje potrebnih lutaka i lutkarskih elemenata za izvedbu priče
- izrada lutaka i lutkarskih elemenata za izvedbu priče
- osmišljavanje i izvedba male lutkarske kompozicije

„Održava se u sklopu projekta Kultura u akciji čiji je knjižnica projektni partner, platforma neformalne edukacije Močvarni Laboratorij već četiri godine odašilje Kulturu u akciji po hrvatskim gradovima uz potporu Ministarstva znanosti i obrazovanja RH i nudi odlične sadržaje, voditelje i radionice! Zbog ograničenog broja sudionika prijave su obavezne za obje radionice, a mogu se izvršiti putem e-maila Gradske knjižnice Pakrac Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite. ili na FB i Instagram profil knjižnice“, rekla nam je Monika Lucić Fider, ravnateljica Gradske knjižnice Pakrac.

hotel

Na temelju odredbi članka 6. Zakona o zakupu i kupoprodaji poslovnog prostora ("Narodne novine" br. 125/11, 64/15, 112/18) i Odluke o uvjetima i postupku natječaja za zakup poslovnog prostora u hotelu „Pakrac“ u Pakracu ("Službeni glasnik Grada Pakraca" br. 4/22), gradonačelnica Grada Pakraca raspisuje

JAVNI NATJEČAJ

za zakup poslovnog prostora u hotelu „Pakrac“ u Pakracu

PREDMET NATJEČAJA: zakup poslovnog prostora označenog kao 4. suvlasnički dio: 709/1000 ETAŽNO VLASNIŠTVO (E-1), koji se nalazi u zgradi izgrađenoj na k. č. br. 861/1, zk. ul. br. 838, k. o. Pakrac, na adresi Trg dr. Ivana Šretera 1, Pakrac (hotel „Pakrac“).

Poslovni prostor koji je predmet ovog natječaja sastoji se od:

  1. PRIZEMLJA, ukupne neto korisne površine 339,67 m2, koje se sastoji od ULAZA 1,  ukupne neto korisne površine 276,76 m2 i ULAZA 2, ukupne neto korisne površine 62,91 m2.

ULAZ 1 sastoji se od vjetrobrana s 3,88 m2, komunikacija s 38,50 m2, recepcije s 14,76 m2, garderobe s 3,07 m2, WC ženski s 3,64 m2, WC muški s 4,64 m2, WC za invalide sa 3,72 m2, sobe za invalide s 14,14 m2, kupaonice za invalide s 5,98 m2, kuhinje s 42,97 m2, restorana s 40,49 m2, Caffe bara s 41,61 m2, spremište s 4,53 m2, spremište namirnica s 4,86 m2, komunikacija s 19,95 m2, spremište rezervne opreme s 4,27 m2, odlaganje otpada s 5,76 m2, spremišta za čistačicu s 4,67 m2, WC ženski s 8,23 m2 i WC muški s 7,09 m2.

  1. KATA, ukupne neto korisne površine 429,97 m2, koji se sastoji od: stubišta s 13,57 m2, komunikacija sa 31,24 m2, sobe s 13,94 m2, sobe s 22,49 m2, sobe s 20,41 m2, sobe s 13,10 m2, sobe s 16,69 m2, sobe s 17,97 m2, sobe s 15,82 m2, sobe s 16,64 m2, sobe s 14,38 m2, ureda s 9,97 m2, predprostora s 3,79 m2, kotlovnica sa 13,28 m2, predprostor s 9,20 m2, ureda s 23,41 m2 ureda s 25,05 m2, arhive s 12,11 m2, ured s 16,24 m2, čajne kuhinje s 5,11 m2, predprostora s 3,32 m2, ureda s 13,84 m2, ureda s 17,31 m2, čajne kuhinje s 2,76 m2 i dvorane s 37,48 m2.
  1. POTKROVLJA, ukupne neto korisne površine 446,95 m2, koje se sastoji od: stubišta s 11,36 m2,

potkrovlja s 336,60 m2 i potkrovlja s 98,99 m2.

Poslovni prostor daje se u zakup zajedno s pripadajućom terasom (bašća kod hotela) koja se nalazi na k. č. br. 860, zk. ul. br. 3315, površine 168 čhv, k. o. Pakrac.

Zakupnik ima pravo koristiti zajedničke dijelove nekretnine u kojoj se nalazi poslovni prostor koji je predmet ovog natječaja na način određen Međuvlasničkim ugovorom zaključenim između suvlasnika nekretnine oznake k. č. br. 861/1, k. o. Pakrac. Međuvlasničkim ugovorom određeno je da se zemljište koje pripada uz nekretninu oznake k. č. br. 861/1, k. o. Pakrac, u veličini od 1429 m2, koristi razmjerno utvrđenim suvlasničkim dijelovima zgrade, a suvlasnici su dodatno dogovorili da pojedine dijelove dvorišta koriste i njima upravljaju isključivo pojedini suvlasnici, kako je i grafički prikazano u Prilogu 1 ovom natječaju. Ostala parkirna mjesta na parkiralištu ima pravo koristiti isključivo Zakupnik.

2. NAMJENA: ugostiteljsko-turistička djelatnost

3. PRAVO SUDJELOVANJA: pravne i fizičke osobe sa sjedištem u Republici Hrvatskoj registrirane za obavljanje ugostiteljsko-turističke djelatnosti

4. POČETNI IZNOS ZAKUPNINE: Početna minimalna zakupnina za poslovni prostor iz točke 1. ovog natječaja određuje se po razdobljima kako slijedi:

– za prvu godinu zakupa 199,08 eura mjesečno,

– za drugu godinu 265,45 eura mjesečno,

– za treću godinu zakupa 530,89 eura mjesečno,

– od četvrte godine do isteka zakupa 663,61 eura mjesečno.

Zakupnina se plaća mjesečno unaprijed, do petog (5.) u mjesecu za tekući mjesec.

Osim zakupnine, Zakupnik plaća i sve režijske troškove poslovanja (struja, voda, plin, telefon i sl.) kao i druge pristojbe, doprinose i naknade koji terete predmetnu nekretninu za vrijeme trajanja zakupa.

5. TRAJANJE ZAKUPA: deset (10) godina uz mogućnost produženja za narednih pet godina.

6. MINIMALNI UVJETI ZAKUPA:

  • započeti s obavljanjem ugostiteljsko-turističke djelatnosti u predmetnom poslovnom prostoru najkasnije u roku tri (3) mjeseca od dana preuzimanja poslovnog prostora.

7.  POČETAK PLAĆANJA ZAKUPNINE I DOSPIJEĆE:

  • Zakupnik je dužan plaćati zakupninu od dana predaje poslovnog prostora, o čemu će se sastaviti poseban zapisnik,
  • Zakupnina se plaća mjesečno unaprijed, do petog (5.) u mjesecu za tekući mjesec.

8. ROK I NAČIN DOSTAVE PONUDA: Ponude za prijavu na natječaj dostavljaju se do 25. travnja 2023. g.

Pisane ponude dostavljaju se u zatvorenim omotnicama na adresu: Grad Pakrac, Trg bana Josipa Jelačića 18, 34550 Pakrac, s naznakom „Ponuda za zakup poslovnog prostora (hotel Pakrac)“

9. VRIJEME I MJESTO OTVARANJA PISANIH PONUDA: Otvaranje ponuda održat će se 28. travnja 2023. g. u Maloj vijećnici zgrade uprave Grada Pakraca (soba 117), Trg bana Josipa Jelačića 18, Pakrac.

10. IZNOS JAMČEVINE, NAČIN PLAĆANJA I POVRAT: Jamčevina se određuje u iznosu od 663,61 eura i plaća se u korist žiro računa Grada Pakraca (HR2823400091831800008), otvorenog kod Privredne banke Zagreb d.d., s pozivom na broj 68 7722 - OIB Ponuditelja, s naznakom „Jamčevina za zakup poslovnog prostora u hotelu Pakrac“.

Svim ponuditeljima koji sudjeluju u natječaju, jamčevina se vraća u roku petnaest (15) dana od dana donošenja odluke o odabiru najpovoljnijeg ponuditelja, odnosno odabranom ponuditelju jamčevina se vraća u roku petnaest (15) dana od dana potpisa ugovora o zakupu poslovnog prostora.

U slučaju da ponuditelj odustane od svoje ponude, kao i odabrani ponuditelj koji odustane od sklapanja ugovora, gubi pravo povrata uplaćene jamčevine.

11. OBVEZAN SADRŽAJ PONUDE ZA NATJEČAJ:

Ponuda za natječaj mora biti u pisanom obliku i sadržavati:

  • naziv/ime ponuditelja, OIB, broj tekućeg ili žiro računa zbog povrata jamčevine,
  • predmet zakupa sukladno točki 1. ovog natječaja
  • namjenu prostora sukladno točki 2. ovog natječaja,
  • iznos zakupnine koji nije niži od početnog iznosa određenog u točki 4. ovog natječaja.

Dokazi o sposobnosti - prilozi uz prijavu:

  • poslovni plan s opisom dosadašnjeg i planiranog poslovanja te brojem i kvalifikacijskom strukom osoba koje će pružati ugostiteljsko-turističku uslugu,
  • dokaz o uplati jamčevine,
  • izjava o prihvaćanju minimalnih uvjeta zakupa, te za

Trgovačko društvo:

  • izvadak iz sudskog registra,
  • potvrda Porezne uprave o nepostojanju poreznog duga (ne starija od trideset 30 dana),
  • potvrda Grada Pakraca o nepostojanju duga prema Gradu Pakracu, ne starija od dana objave javnog natječaja.

Obrtnik:

  • izvadak iz obrtnog registra,
  • dokaz o ispunjavanju uvjeta iz čl. 132. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji („Narodne novine“ br. 121/17, 98/19, 84/21) - ako se na njih poziva,
  • potvrda Porezne uprave o nepostojanju poreznog duga (ne starija od trideset 30 dana),
  • potvrda Grada Pakraca o nepostojanju duga prema Gradu Pakracu, ne starija od dana objave javnog natječaja.

12. POSEBNE NAPOMENE:

  • ponuditelj neće biti izabran za Zakupnika ako nije podmirio dospjele obveze prema državnom proračunu te prema Gradu Pakracu po bilo kojoj osnovi,
  • Ugovor o zakupu mora biti sklopljen u pisanom obliku i to kao ovršna isprava u smislu odredbi Zakona o javnom bilježništvu („Narodne novine“ br. 78/93, 29/94, 162/98, 16/07, 75/09, 120/16, 57/22) na trošak Zakupnika,
  • Zakupnik je dužan, prije sklapanja ugovora o zakupu poslovnog prostora iz točke 1. ovog natječaja, dostaviti Zakupodavcu 2 (dvije) bjanko zadužnice, od kojih svaka pokriva iznos od 1.327,23 eura, potvrđene kod javnog bilježnika, kao instrument osiguranja urednog plaćanja zakupnine i režijskih troškova,
  • investicijska ulaganja Zakupnika u poslovni prostor iz točke 1. ovog natječaja, a koja povećavaju njegovu vrijednost, mogu se prebijati do stopostotnog (100%) iznosa mjesečne zakupnine dok se međusobne tražbine ne izjednače, nakon čega Zakupnik nastavlja s plaćanjem zakupnine,
  • investicijsko ulaganje Zakupnika u poslovni prostor mora biti odobreno od strane Grada Pakraca putem troškovnika izrađenog po ovlaštenoj osobi, a kojeg pribavlja Zakupnik,
  • nakon isteka ugovornog roka zakupa, Zakupniku koji u potpunosti izvršava obveze iz Ugovora o zakupu, pripada prvenstveno pravo na produljenje Ugovora o zakupu,
  • u slučaju jednostranog raskida Ugovora od strane Zakupnika prije isteka ugovornog roka, a neskrivljenog od strane Zakupodavca, Zakupodavac ima pravo obračunati penale koji se obračunavaju kao razlika do tad plaćene cijene zakupa i ugovorene cijene zakupa za preostalo razdoblje do isteka zakupa,
  • Zakupnik nema pravo poslovni prostor davati u podzakup bez suglasnosti Zakupodavca,
  • Zakupnik uzima u zakup poslovni prostor i pripadajući inventar (koji će se točno utvrditi zapisnikom o primopredaji prostora) u viđenom stanju te će ga privesti namjeni o svom trošku,
  • najpovoljnijom ponudom smatrat će se ponuda koja, uz ispunjavanje uvjeta iz natječaja, sadrži i najviši iznos zakupnine,
  • najpovoljniji ponuditelj dužan je u roku od deset (10) dana od dana dostave obavijesti o izboru sklopiti Ugovor o zakupu i preuzeti poslovni prostor, u suprotnom se smatra da je isti odustao od sklapanja Ugovora o zakupu,
  • troškove ishođenja dozvola i suglasnosti te opremanja poslovnog prostora radi obavljanja djelatnosti snosi Zakupnik bez prava povrata uloženih sredstava,
  • ako sudjeluju u natječaju isključivo za obrtničku ili samostalnu profesionalnu djelatnost te ako se pozovu na svoje pravo prvenstva i prilože dokaze o tome, a udovolje uvjetima iz najpovoljnije ponude, osobe iz čl. 132. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji („Narodne novine“ br. 121/17, 98/19, 84/21) imaju prvenstveno pravo na sklapanje Ugovora o zakupu poslovnog prostora,
  • na sklapanje, izvršenje i prestanak Ugovora o zakupu poslovnog prostora primjenjuju se odredbe Zakona o zakupu i kupoprodaji poslovnog prostora („Narodne novine“ broj 125/11, 64/15, 112/18) te odredbe Zakona o obveznim odnosima („Narodne novine“ broj 35/05, 41/08, 125/11, 78/15, 29/18, 162/21),
  • nepotpune i nepravodobne ponude se neće razmatrati,
  • Grad Pakrac zadržava pravo da, bez dodatnih obrazloženja, ne prihvati niti jednu od prispjelih ponuda te ne snosi odgovornost prema ponuditeljima u svezi njihovih troškova prijave na natječaj.

 

Gradonačelnica:

Anamarija Blažević, struč. spec. oec.

KLASA: 372-01/22-01/11

URBROJ: 2177-9-20-1/01-23-22

U Pakracu, 17. travnja 2023. g.

 

PRILOG 1. Grafički prikaz korištenja pojedinih dijelova dvorišta katastarske čestice 861/1 u zemljišnoknjižnom ulošku 838  K.o. Pakrac. Čestica je označena plavom linijom.

hotel nacrt

Suvlasnici su suglasni da zelenom bojom grafički prikazanu površinu veličine 6,0m x 7,5m (45m2), a pozicioniranu također prema danom grafičkom prikazu, koriste i njome upravljaju isključivo suvlasnici Franjo Martinović i Matija Martinović.