barčan

Lipičani Marko Barčan i Ivana Matačić te njihova Pivovara Slavonica dobitnici su  srebrne povelje Suncokret ruralnog turizma - Sunflower Award 2022 u kategoriji craft turizam. Riječ je o nagradi koju dodjeljuje Hrvatska udruga za turizam i ruralni razvoj Klub članova Selo, a svečana dodjela održana je sinoć, 28. veljače, u Hotelu Royal u Opatiji gdje su se okupili brojni turistički djelatnici u ruralnom turizmu.

„Ovo vrijedno turističko priznanje prije svega je potvrda našeg rada u posljednjih pet godina, u kojima smo postavili naš proizvod, craft pivo na turističku kartu Hrvatske. Priznanje je to turističke struke koje je dobila Pivovara Slavonica, no rekao bih da iza svega stoje ljudi, ideje i projekti te u konačnici vrhunski proizvod s odličnim brandingom za koji je odrađena i vrhunska prezentacija.

Konkurencija je bila velika, preko 160 projekata iz cijele Hrvatske u različitim kategorijama, a ovo je jubilarna deseta godina da se dodjeljuje suncokret Ruralnog turizma u organizaciji Kluba članova selo, dok je prva godina da se dodjeljivao suncokret u kategoriji craft turizma koji obuhvaća male pivovare, destilerije i proizvođače drugih craft domaćih proizvoda. Prijavila nas je krajem prošle godine Turistička zajednica Požeško-slavonske županije, a komsija nas je obišla u siječnju kad smo im prezentirali naš rad.“, izjavio je Marko Barčan za Compas.hr.

Ovo priznanje ističe Pivovaru Slavonica kao jednu od vodećih turističkih destinacija u našem kraju. Od osnutka, 2017. godine, Pivovara Slavonica je uspješno razvila turistički proizvod koji se temelji na predanom radu i izvrsnosti u proizvodnji piva. Osim proizvodnje vrhunskog piva, Pivovara Slavonica nudi i razne aktivnosti za posjetitelje, uključujući turu pivovarom i degustaciju piva, ali i usluge turističkog smještaja.

Priznanje Suncokret ruralnog turizma Hrvatske dodjeljuje se za izvrsnost u turističkim seljačkim gospodarstvima, tradicijskim domaćinstvima, tradicijskoj gastronomiji, vinskom i craft turizmu, aktivnim turističkim sadržajima u ruralnom prostoru, ruralno turističkim projektima, kao i onima koji imaju zaštićene i marketinške oznake, piše Compas.hr.