Andrijana i pas

Nekome isključivo čuvar kuće, a nekome pak član obitelji, pas je u velikom broju kućanstava prisutan. Neovisno o dinamici odnosa vlasnik-pas, možemo sa sigurnošću reći da je psu kao i svakom živom biću potrebna određena doza pažnje i njege. Doduše, današnji  ubrzani stil života mnogim vlasnicima ograničava vrijeme koje bi posvetili svom kućnom ljubimcu pa se u tom slučaju odnos svodi na hranjenje, igru i šetnju. Njega, koja se odnosi na brigu o fizičkom izgledu, zbog toga pada na dno ljestvice prioriteta ili u zaborav. Srećom, postoje profesionalci koji će taj posao obaviti umjesto vas, a od ovoga tjedna to možete obaviti i u Psunjskoj ulici gdje je otvoren „Nao“, prvi pakrački salon za njegu pasa.

Vlasnica ovoga salona je Andrijana Prebeg, mlada Pakračanka rodom iz Kutine o kojoj smo već pisali jesenas kada je prvi puta spomenuta potreba objekta gdje bi se nudile usluge za pse. Andrijana i njen partner Darijo Čakarić inače se bave uzgojem japanskih akita u registriranom uzgoju Nao Kensha, a njihovu priču možete pročitati OVDJE. Povodom otvorenja, posjetili smo salon gdje smo razgovarali s novopečenom vlasnicom, a koja nam je opisala kako je realizirana ova ideja i što budući klijenti mogu očekivati.

AndrijanaPrebeg

Andrijana Prebeg

Iskustvo groominga još od djetinjstva

Nešto više od tri mjeseca trajale su pripreme za otvorenje; od  slanja zahtjeva za potporu za samozapošljavanje koju nudi Hrvatski zavod za zapošljavanje, izrade poslovnog plana, potrage za dobavljačem pa sve do kupovine robe i prenamjene nekadašnje kuhinje u budući salon za pse. Na pitanje tko je u svemu tome pomogao Andrijani, navodi da je to bio upravo Darijo koji je bio najveća podrška. Osim pripremanja prostora i potrebne dokumentacije, Andrijana je polagala tečaj za grooming, odnosno njegu pasa kod Anite Valjavec u Kutini. Tamo je usavršila te napokon stavila pečat na svoje znanje i iskustvo koje stječe još od djetinjstva, a sami tečaj značio je više od dva mjeseca cjelodnevnog rada uz mentorstvo.  Saznajemo da dobar groomer, osim privrženosti spram životinja, ima „oko“ za šišanje kako bi sve bilo ujednačeno i uredno, pa bi tako na sam pogled psa trebao percipirati kakvog bi oblika krzno trebalo biti.

Individualizirani pristup i cijene

U Nao salonu nude se svi klasični tretmani njege, a koji obuhvaćaju podrezivanje noktiju, čišćenje higijenskih zona,kupanje, šišanje, iščešljavanje, čišćenje ušiju i drugo. Također će se pobrinuti za buhe i napomenuti ako primjeti kakav zdravstveni problem. Često pitanje među vlasnicima pasa je trebaju li prisustvovati tretmanu ili su slobodni prepustiti ga na nekoliko sati? Na to Andrijana odgovara da je bolje kada vlasnici nisu prisutni jer su psi tada puno mirniji i lakše je obaviti posao, nadodavši da se psi drugačije ponašaju u prisustvu svoga vlasnika, češće pružaju otpor i mogu biti defenzivni. Savjetuje da je psa potrebno socijalizirati od rane dobi kako bi se naučio na zvuk fena, mašinice, češljanje te ostale postupke njege. „Svaki je pas individualan i nema pravila kako će se tko ponašati u salonu – neki psi koji po prvi puta dolaze u salon mogu biti potpuno mirni, nasuprot pasa koji još od malih nogu dolaze i još uvijek imaju burne negativne reakcije“, priča nam Andrijana.

Cijene tretmana ovise ponajviše o veličini i stanju psa, odnosno o stupnju zapetljanosti dlake i gustoći krzna pa se tako cijene kreću od 180 do 500 kuna, što je relativno povoljno usporedimo li ih s onima u većim gradovima gdje se na takve tretmane troši između 250 do čak 1000 kuna. Za tretiranje štenaca do šest mjeseci Andrijana daje značajan popust čime želi potaknuti vlasnike da već tada započnu sa privikavanjem kako bi u budućnosti posjeti salonu bili radostan doživljaj, a ne traumatičan.

Uvidom u njenu životnu priču te privrženost psima, kako vlastitim tako i tuđim, Andrijanina ljubav prema ovom poslu je neupitna, a o tome govori i činjenica da se svakom psu-klijentu posvećuje najmanje dva sata. Iako početnica u vlastitom poslovanju, o njenim vještinama će te moći i sami posvjedočiti rezerviranjem termina za svog kućnog ljubimca, a mi Andrijani želimo puno uspjeha u budućem poslovanju.

naosalon