U pakračkoj srednjoj školi danas i sutra održavaju se Dani bez dnevnika koji se provode već šesnaestu godinu za redom i koji su postali zaštitni znak pakračke srednje škole. Ovom neformalnom obliku nastave glavni je cilj druženje učenika i nastavnika u drukčijoj, opuštenijoj atmosferi i stjecanje znanja i vještina drugačijim pristupom.
„Ovogodišnja krovna tema je „zdrava tvornica“ odnosno kroz 20 radionica prikazati zdrav način življenja, proizvodnju zdrave hrane i različite oblike relaksacije. Zamišljeno je da se učenici kroz dva dana izmjenjuju na radionicama, a svi predmeti i naučene vještine bit će prezentirani u holu škole“, rekla nam je nastavnica Jelena Ivanović koja je uz kolegice Jasnu Žunčić, Karolinu Štula, Vanju Kalenski i Ljerku Tomić jedna od organizatorica ovogodišnjih Dana bez dnevnika.
Tako su učionice pretvorene u radionice izrade mirisnih soli za kupanje, prirodne kozmetike i pripreme različitih slanih i slatkih zdravih jela. Učenici su se upoznavali s ljekovitim začinima i liječenjem čajevima, saznali su što je to ayurveda kao najstariji wellnes na svijetu, izrađivali predmete od paracorda, konopca napravljenog od najlonske opne kao načina opuštanja, isprobavali različite antistresne terapije poput yoge, terapije glazbom, učili o pozitivnoj psihologiji, mitovima i legendama o zdravlju i liječenju,crtali fraktalne crteže u smislu art terapije, a neki su se odlučili i na kratko planinarenje u okolici Pakraca.
Isto tako, već tradicionalno, Dani bez dnevnika prilika su osmašima iz Pakraca i Lipika, ali i okolnih gradova, posjetiti Srednju školu Pakrac.
Tako smo i mi zatekli grupu pakračkih osmaša koje su srednjoškolski profesori proveli kroz radionice, a iskoristili su priliku predstaviti im školu i smjerove koje ona nudi, pokazati učionice te ih pobliže uputiti u funkcioniranje obrazovanja s ciljem da ih privole upisati nastavak školovanja u Srednjoj školi Pakrac.
Na štandovima u holu posjetitelji su imali priliku razgovarati i s učenicima gimnazije, građevinskog, fizioterapeutskog i medicinskog smjera, koji su im dali savjete i s njima podijelili iskustva iz učeničke perspektive.