Turistička agencija Omanovac d.o.o. u suradnji s LIROM d.o.o. sudjelovala je na B2B radionici SELL Croatia posvećenoj avanturističkom turizmu u sklopu Svjetskog turističkog sajma (MAP) koji se od 17. do 20. ožujka održavao u Parizu.
Radionice su se održavale kroz radne sastanke s unaprijed utvrđenim interesnim skupinama, turoperatorima, novinarima, udruženjima. Ove godine Hrvatska je bila zemlja partner prvog dana sajma te je cijeli dan bio posvećen Hrvatskoj kao europskoj top destinaciji. Na radionici je svoje programe predstavljalo 18 hrvatskih receptivnih agencija i hotelskih grupacija iz Zagreba, Karlovca, Opatije, Dubrovnika, Poreča, među kojima su partnerica agencije Omanovac Martina Terranova i voditeljica turističke agencije LIRA Ivana Pleše jedine predstavljale ponudu Slavonije i kontinentalnog dijela Hrvatske.
Destinaciju su predstavljale kroz višednevne aranžmane koji sadrže ponudu od Lonjskog polja, Lipik vas čeka, gradova Pakraca i Daruvara do parka prirode Papuk koji time čine interesantan i bogat aranžman koji zadovoljava potrebe ciljanih skupina. Francusko tržište broji iznimno veliki broj avanturista, planinara, biciklista, jahača i turista koji veliki dio svog slobodnog vremena provode na outdoor aktivnostima.