279751879 1895899657268176 719985816736991773 n

Posljednjom utrkom Slavonske motocross lige vožene 30. listopada u Viškovcima završena je još jedna uspješna sezona MK Pakrac-Lipik. Tko je ostvario klupska očekivanja, tko je možda i prebacio  ljestvicu klupskih želja, ali i generalan osvrt na natjecateljsku godinu potražili smo kod Marka Strage, predsjednika lokalnog moto kluba.

„Bez pretjerivanja, iza nas je izvrsna sezona. Odlično je bilo u Prvenstvu Hrvatske gdje su nas predstavljali vozači u četiri kategorije. U kategoriji MX50 su Leo Dvorski i Leone Tonković ostvarili vrlo zapažene rezultate. Odličan je bio Dvorski koji je odvezao svih devet utrka te u konkurenciji 20 vozača osvojio 3. mjesto. Tonković je vozio samo tri utrke i bez obzira na to osvojio je ukupno 10. mjesto što je u takvim okolnostima odlično“, ocijenio je nastup najmlađih vozača Straga.

Nacionalno srebro!

Oduševljenje Straga nije mogao sakriti još jednom izvanrednom sezonom klupske perjanice Stefana Lenčea. On je Prvenstvu Hrvatske klase MX65 osvojio ukupno 2. mjesto u konku              renciji 23 vozača. U nacionalno srebro, kaže Straga, ugradio je jednu pojedinačnu pobjedu ostvarenu na otvaranju sezonu u Zaboku te više postolja na ostalim utrkama. Konstantnost njegovih predstava tijekom sezone zasluženo ga svrstavaju među najbolje vozače u državi.

U kategoriji B250 vozio je Bruno Baranček, vozač pridošao iz Lipovljana. Ovo mu je bila premijerna sezona pa je 16. mjesto među 34 vozača respektabilan rezultat, pogotovo zato što nije vozio sve utrke, kao primjerice posljednju gdje su se dijelili dupli bodovi, što bi ga zasigurno svrstalo među deset najboljih vozača. Straga također hvali i nastup Krunoslava Tonkovića iz kategorije Veterani A koji je u samo tri vožene utrke od devet sakupio dovoljno bodova za 14. mjesto od 20 vozača.

Lenče osvojio vrlo jako Prvenstvo Zagorja

Osim Prvenstva Hrvatske vozači su vozili i Prvenstvo Zagorja i Slavonsku ligu te su i tamo ostvarili zapažene rezultate. Posebno je izazovno bila Zagorska liga, znamo li da većina vozača dolazi sa zagorske strane, a tamošnje su utrke prave sportske poslastice koje posjećuje i po 10 tisuća ljudi. Kako tvrdi Straga, kvalitetom možda zaostaju za Prvenstvom Hrvatske, no masovnošću niti malo i zato rezultati ostvareni u tom natjecanju imaju posebnu težinu.

U prvenstvu Zagorja vožene su četiri utrke kroz koje je Stefan Lenče u konkurenciji 15 vozača osvojio naslov prvaka u svojoj MX65 klasi. U kategoriji Veterani 40 Krunoslav Tonković je bio 4. od jedanaest vozača, u klasi MXB2 Baranček 10. od sedamnaest, dok su najmlađi Dvorski i Tonković u klasi MX 50 u jakoj konkurenciji zauzeli 5. i 6. mjesto među ukupno sedam vozača.

Tijekom godine vožena je prva sezona Slavonske lige u kojoj su pakrački vozači, naravno, bili odlični. U MX65 klasi, gdje su bodovana bila ukupno četiri natjecatelja, naslovom prvaka okitio se Leo Dvorski ispred klupskog kolege Stefana Lenčea. U klasi MX50 Tonković je uzeo postolje i srebro.

Zadovoljan sezonom, predsjednik Straga u svojoj prvoj godini na čelu kluba i nije mogao očekivati više. Na pitanje kako rezultatski dodatno poboljšati i onako odličnu sezonu, Straga ostaje realan i kaže da samo priželjkuje manje propuštanja utrka svojih vozača, ako je to uopće moguće, jer su svi izostanci uvijek bili opravdani. Svjestan je toga da je kalendar natjecanja gust i da se utrke ponekad preklapaju i da vozači sami moraju odrediti prioritete. Govoreći o kalendaru natjecanja Straga je spomenuo i motocross utrku Prvenstva Hrvatske Bljesak 2023. koja se godinama vozi na Matkovcu, gdje je MK Pakrac-Lipik uvijek sjajan organizator. Naime, planiraju je pomaknuti na 14. svibnja iz praktičnih razloga, ponajprije stoga kako bi izbjegli organizacijska duplanja oko obilježavanja VRO Bljesak, te tako pojačali organizaciju utrke na Matkovcu na kojoj žele zadržati dosadašnju visoku razinu.

„Posljedica odlične organizacije posljednje utrke PH Bljesak 2022., ali i višegodišnjeg ustrajnog rada je i poziv predstavniku našeg kluba u novoosnovanu MX komisiju HMS-a koja će ubuduće voditi glavnu riječ u organizaciji natjecanja za PH“, zaključio je svoj osvrt predsjednik MK kluba Pakrac-Lipik Marko Straga.