Jučer poslijepodne smo u javnost pustili naš redizajniran portal što vjerujemo da su mnogi naši svakodnevni čitatelji primijetili. No s objavom toga smo čekali da se uvjerimo da sustav funkcionira. To je od 6. listopada 2014. godine, kada je po prvi put pokrenut portal pakrackilist.hr, treća grafička verzija.

Informatičku platformu za redizajn stranice, uz naše grafičko rješenje napravila je tvrtka TJstudio Pag koji nam inače pruža informatičku podršku. Zasnovana na jednostavnosti intencija je bila da osuvremenimo izgled stranice u skladu s prisutnim trendovima u tom mediju, ali da ga vizualno približimo tiskanom izdanju naših novina te vam omogućimo bolju preglednost tekstova objavljenih posljednjih dana.
Narednih dana ćemo u grafičkom smislu dotjerati još neke sitnice, za koje smo već u prvih nekoliko sati rada uočili potrebu poboljšanja, ali to je uobičajena praksa kod takvog posla.
Što se tiče novosti za korisnike u odnosu na stari portal one se najvećim dijelom odnose na upotrebu arhive ranije objavljenih tekstova. U slučaju da putem tražilice (Google i sl.) tražite arhivski tekst objavljen na starom portalu, prilagođena obavijest će vas uputiti u rubriku arhiv vijesti na naslovnici novog portala.

Screenshot 2021 02 18 10
Po pitanju uredničke politike ne mijenja se ništa. I dalje ćemo pratiti sva događanja i pojave prvenstveno na području administrativne jedinice Grada Pakraca, odnosno u širem okruženju i RH koje se izravno odražavaju ili manifestiraju na život naših stanovnika. Pritom, čak i na uštrb brzine objavljivanja prednost ćemo dati provjerenim činjenicama omogućujući da se u potpunosti pouzdate u informacije koje ste pročitali na našem portalu.
U tome nam je uvijek dobro došla vaša pomoć, sugestije i primjedbe pa su vam vrata našeg uredništva, kao i telefoni i mail adresa uvijek otvoreni, uz ogradu da ipak nismo ničiji propagandisti niti „taraba“ na koju lijepi tko što hoće, nego uredništvo koje ima zadaću biti filter koji za naše čitatelje razdvaja bitno od nevažnog, prihvatljivo od neprihvatljivog. Pri tome nećemo trčati za vašim klikovima koje ostvaruju senzacionalističke polutočne ili nepotpune informacije, već težiti objektivnoj informiranosti.
Nadamo se da ćemo se na ovaj način nastaviti družiti još i češće nego do sada.

OGLAS B1
OGLAS B2