Zbog radova na spajanju vodovoda, sutra (četvrtak) od 12 do 17 sati će biti zatvoreno za promet raskrižje Bolničke ulice i Prilaza na mali most, izvijestio je izvođač radova na aglomeraciji Gorenjska gradbena družba. U praksi to znači da automobili koji će u to vrijeme ući u Bolničku ulici kod zgrade PBZ-a neće imati kuda izaći.

Jutros su započeli radovi na izmjeni kanalizacijske cijevi koja ide iz Branimirove ulice u Ulicu Matice hrvatske, uz južno krilo Vladikinog dvora te je i tamo promet preusmjeren na jednu traku. Pravac daljnjeg kopanja iz tog dijela će otići u Hebrangovu ulicu (Prema Sparu), doznajemo u Vodama Lipik. Za vozače je dobra vijest da daljnjeg kopanja u Ulici Matice hrvatske (ispred tržnice) uopće neće biti jer je ljetos tamo kanalizacijsku sustav zamijenjen bezrovovski, unutarnjim ispiranjem i oblaganjem, a vodovodni se upravo modernizira, ali kroz program izravno financiran od Hrvatskih voda i on obuhvaća zamjenu i dogradnju vodovodnih okana koje se nalaze na zelenoj površini.

Od ponedjeljka se prometuje jednom trakom u Bolničkoj ulici, od križanja s Maticom Hrvatskom do ulaza u naselje Jug 2. To je ujedno i zadnja dionica kanalizacije koja se mijenja u Bolničkoj ulici. No to ne znači i kraj kopanja u ovoj jednoj od frekventnijih pakračkih prometnica. Za zanoviti su ostale vodovodne instalacije za zapadni niz kuća (gledajući od banke desno) što će značiti kopanje po nogostupu i zelenim površinama ispred tih kuća.

Također radovi u Bolničkoj ulici se odvija od prošlog tjedna na parkiralištu ispred dvorane, a od jučer i preko srednjoškolskog igrališta za rukomet i mali nogomet. Ispod tih površina se pruža glavani kanalizacijski vod koji kupi kanalizaciju u većem dijelu Gavrinice i naselja Jug i odvodi u glavni kolektor uz Pakru.

I Poduzeće za ceste Sl. Brod je ozbiljnije prionulo na posao dovršetka modernizacije središta grada te su iz Ulice hrvatskih velikana uklonili i posljednje dijelove asfaltiranog nogostupa i postavljaju instalacije za buduću javnu rasvjetu. Uslijed toga, bez neke velike potrebe, ne preporuča se njeno korištenje niti pješacima.