Tijekom prijepodneva stigle su obavijesti iz ove dvije tvrtke koje zbog prirode posla imaju direktan kontakt s korisnicima. Putem priopćenja poručuju korisnicima da ubuduće ne dolaze u njihove prostore predviđene za rad sa strankama (plaćanje računa i sl.) već da koriste ostale načine komunikacije. Prenosimo priopćenja.
„S ciljem suzbijanja širenja bolesti uzrokovane koronavirusom - COVID-19, društvo Komunalac d.o.o. do daljnjega će zatvoriti prostore u kojima se obavlja poslovanje sa strankama. Slijedom navedenoga blagajna Komunalac d.o.o. neće raditi do daljnjega, a krajnje kupce molimo da svoje račune podmiruju putem Internet bankarstva, FINA-e ili sl.“, stoji u priopćenju pristiglom iz pakračkog Komunalca.
Sličnom objavom oglasili su se i iz Hrvatske elektroprivrede:
„Povodom aktualne epidemiološke situacije uzrokovane koronavirusom, a prema preporukama javnozdravstvenih tijela, HEP - Operator distribucijskog sustava je organizaciju rada prilagodio novonastalim okolnostima. Kako bi se izbjegao ulazak djelatnika u zatvorene prostore (kuće i stanove) radi redovnog očitavanja brojila (u naseljima Dobrovac, Jagma, Korita, Subocka, Kričke, Kukunjevac Brezine, Gaj, Brekinska, Kapetanovo Polje, Strižičevac, Goveđe Polje, Rađenovci, Rajčići te sva sela od Pakraca prema Požegi) i minimizirao rizik od osobnog fizičkog kontakta, HEP ODS poziva korisnike da očitaju stanje brojila i dostave ga na jedan od sljedećih načina:
• Aplikacija Moja mreža (na web stranici HEP ODS-a)
• Govorni automat - 0800 0555
• Info telefon - 0800 300 407
• Email – Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.
U slučaju nemogućnosti dostave očitanja stanja brojila, operator sustava će procijeniti potrošnju.