Danas je prvi dan kada prema Zakonu za rad i dežurstva moraju biti spremni koncesionari za obavljanje posla zimske službe. Zimska služba na pakračkom području je spremna u očekivanju prvog snijega i potrebe za intervencijama, tvrde nadležni. Organizirana je gotovo isto kao i lani: za državne ceste nadležna je pakračka ispostava tvrtke PZC Brod, županijske ceste su do 1. siječnja u nadležnosti Niskogradnje Jurčak Požega nakon čega će ih preuzeti PZC, a lokalne i nerazvrstane će čistiti komunalni pogon Grada Pakraca i  Promet građenje d.o.o. Požega. U naseljima Dragović, Ožegovci, Prgomelje, materijalom Grada, u zimskim uvjetima prometnice će održavati sami mjesni odbori.

Za potrebe rada zimske službe u pakračkoj Nadcestariji je spremno 10 zaposlenika, dva kamiona s ralicom i posipačima, kao i utovarivač i ophodarsko vozilo. U skladištu u Pakracu je PZC Brod pripremilo oko 200 tona soli za posipanje te u silosu na Bučju oko 40  tona. Nove količine su naručene i one će stizati kako bude bilo potrebe, kaže  Zdravko Svjetličić, voditelj Nadcestarije. On ocjenjuje da lanjska zima nije bila nešto posebno problematična za rad zimske službe na državnim cestama,  na pravcima D-5 od Kipa do Bijele Stijene, D-38 središte Pakraca – Bučje i D-47 središte Lipika –Trokut na kojima je potrošeno 418  tona soli iz pakračkog spremišta i oko 50-ak tona iz silosa na Bučju. Specifičnost državnih cesta na našem području je da su sva četiri ulaza i izlaza u ovaj kraj opterećena velikim usponom/nizbrdicom što je dodatni problem zimskoj službi i vozačima. Lani su prvu intervenciju imali na Bučju u noći na 21. studenog.

U sjedištu gradskog komunalnog pogona, koji će još neko kratko vrijeme biti u  Tomislavovoj ulici, za rad zimske službe su pripremljeni jadan utovarivač, traktor,  jedno vozilo nosivosti dvije tone za manje intervencije i ručno posipanje kritičnih mjesta uz mogućnost odvoza snijega,  još  dva manja motorna vozila, kamion  s ralicama i rasipačem, a sve bi to po potrebi trebalo opsluživati osmero zaposlenika. Od prošle zime ostalo je na zalihi koja je uskladištena u Nadcestariji nešto više od 20 tona koliko su i trenutne mogućnosti skladištenja, a bude li trebalo bit će naručena nova, kaže Almir Delihodžić, voditelj Gradskog komunalnog pogona.

Jednako tako je na snazi i ove godine, već više godina stara, gradska odluka o zimskoj službi koja je lokalne prometne pravce razvrstala u nekoliko razreda koji označavaju prioritet u čišćenju jer je mehanizacije i ljudstva nedovoljno da bi odjednom stigli na sva mjesta.