Pakračka gradska uprava uočila je da pojedine pravne i fizičke osobe svakodnevno ostavljaju svoje automobile na parkirnim mjestima u središtu Pakraca gdje je predviđena naplata parkiranja, a da pri tom ne plaćaju parkirnu kartu kako je to predviđeno Odlukom o organizaciji i načinu naplate parkiranja na području Grada Pakraca i Odluci o cijeni parkiranja.
Stoga na službenoj gradskoj stranici pozivaju sve koji svoje automobile na ovaj način parkiraju u prvoj i drugoj zoni parkiranja, da iskoriste svoje pravo kupovine dnevnih, mjesečnih ili godišnjih karata i na taj način izbjegnu plaćanje sankcija.
U protivnom, Grad Pakrac će od 1. siječnja bez upozorenja početi s prisilnom naplatom svojih potraživanja, piše na spomenutoj stranici.
Da podsjetimo, u središtu grada od 2008. godine parkiranje se naplaćuje kroz cjenovno dvije zone po cijeni od tri kn/h u prvoj i dvije kn/h u drugoj zoni.
Građanima koji tu uslugu radi stanovanja ili posla koriste svakodnevno ostavljena je mogućnost da si olakšaju reguliranje te obveze kroz kupnju mjesečna i godišnje karte pri čemu godišnja parkirna karta u prvoj zoni za stanare košta skromnih 600 kuna, dok za ostale fizičke osobe ona košta 1500 kuna, a za pravne 2.000 kuna, a rezervacije mjesta što podrazumijeva zabranu parkiranja za sva vozila osim onoga čija registarska oznaka je ispisana na rezerviranom parkirnom mjestu koja godišnje košta 2.500 kuna.
Kada smo u rujnu analizirali financijske pokazatelja naplate parkiranje u prvih osam mjeseci ove godine na ime toga na obilježenim parkirnim mjestima u Pakracu naplaćeno je 28.582 kunu, što je bilo čak i za oko pet tisuća kuna više (23.367 kn) nego lani u istom razdoblju. Pri tome je od ovogodišnjih naplaćenih 28.582 kuna,20.122 kune je naplaćeno u kovanicama na parkirnim aparatima (lani 18.092 kn), 5.940 kn SMS-om (lani 4.316), 2.320 kn su priskrbile kazne (lani 960 kn), ali je tek jedan građanin ove godine kupio pet mjesečnih karata (40 kn – druga zona, 150 kn – prva zona) što ga je koštalo 200 kuna, dok lani nitko nije uzeo mjesečnu kartu.
Iz toga se navodi zaključak da odluku gradskih vlasti o naplati parkiranja znatno urednije poštuju dnevni posjetitelji našeg grada, ali ne i domicilno stanovništvo koje bi radi tehničke manje zahtjevnosti i financijske povoljnosti trebalo biti orijentirano na mjesečne ili godišnje karte koje se mogu kupiti u gradskoj upravi.
Na slabu naplatu parkirališta utječe i činjenica da osim ovih službenih parkirnih mjesta u tom dijelu grada postoje i ona neobilježena koja se nalaze uglavnom na privatnim parcelama (preko puta suda, ispred robne kuće, kod Malog mosta, a posljednje vrijeme sve više i na očišćenoj parceli na Trgu dr. Franje Tuđmana) i ona su u vrijeme naplate parkiranja često popunjenija od službenih. Naravno za njih zna domaće stanovništvo, ali ne i povremeni gosti našeg grada.