Unazad nešto manje od dva mjeseca Pakracem svakodnevno, osim nedjeljom, vozi vlak. Nije riječ o putničkom nego o teretnom vlaku.
Službene informacije o tome nismo uspjeli dobiti i u kompliciranom ustroju Hrvatskih željeznica za to bi vjerojatno trebali kontaktirati ured generalnog direktora. No i neslužbeno su dovoljne i poprilično pouzdane.
Tvrtka Kamen Sirač je ugovoreni dobavljač rasutog kamenog materijala za rekonstrukciju željezničke pruge Dugo Selo-Križevci. Pruga od Pakraca do Sirača radi slabe nosivosti i neobnovljenog vijadukta ispod naselja Omanovac nije u funkciji pa Sirčani kamionima rasuti kameni materijal dovoze do stare željezničke stanice u Pakracu odakle ga željeznica vlakovima vozi na radilišta iza Dugog Sela
Vlak, nekada s 32, nekada s 40 vagona, nema reda vožnje i svakodnevno stiže u Pakrac između 17 i 21 sat. Nakon toga slijedi utovar koji traje između tri i četiri sata, potom odlazak. Za utovar se koristi ogromni utovarivač što predstavlja problem građanima koji stanuju preko puta željezničke stanice, u Aleji kestena. Žale se na veliku buku koju proizvodi postupak utovarivanja koji nerijetko traje i u noćnim satima. No pomoći tu vjerojatno nema.
Kako neslužbeno doznajemo na prijelazima preko cestovnih prometnica gdje postoji rampa se njome i štite. Ostaje dakle vozačima da budu oprezni tamo gdje rampe nema (pilana, Pihirov i Žeakov sokak.