Pakrac je jučer ugostio treću od pet ovogodišnjih planiranih utrka za Otvoreno prvenstvo grada Zagreba koju širom Hrvatske organizira Auto klub INA delta Zagreb, pri čemu je pakrački suorganizator bio Moto klub Pakrac, a pokrovitelj Grad Pakrac.

Ocjenske vožnje spretnosti su održavane na poligonu postavljenom na prostoru gradske tržnice. Automobilisti, njih 22, su se natjecali u četiri kategorije razvrstane prema ukupnoj dužini automobila, ali se kroz posebno bodovanje žena i klubova broj kategorija povećao  na sedam.

Pred početak natjecanja direktor i predsjednik AK „INA delta“ Berislav Čegelj prisjetio se da su prije rata ovakve manifestacije bile popularne u Pakracu jer je i on na njima vozio te izrazio nadu da im ovaj prvi dolazak u Pakrac neće biti i posljednji. U tome mu se pridružila i pakračka gradonačelnica Anamarija Blažević izrazivši zadovoljstvo što se nakon povratka moto sporta i biciklizma i auto sport vraća u Pakrac pridruživši se željama zagrebačkog auto kluba da se vrate i dogodine. Ona je mahnuvši startnom zastavicom prvom vozaču i simbolično otvorila natjecanje.

Publika je, koje je za pakračke prilike bilo poprilično, vidjela ukupno 110 vožnji u približnom trajanju od 40-ak sekundi na pet različitih poligona na kojima su vozači obilazili u slalomu čunjeva, kružili oko njih izvodeći osmice, bočna parkiranja i slično.

Nažalost, niti jedan pakrački vozač nije uzeo učešće u utrci što i ne čudi jer smo na tržnici jučer vidjeli i automobile prilagođene takvoj vožnji uz niz promjena smjerova pod ručnom kočnicom pa već nakon nekoliko vožnji se u zraku osjećao miris spaljenih guma.

Samo natjecanje je organizacijski vrlo  zahtjevno jer treba prvenstveno osigurati sigurnost vozača i gledatelja pa su morale biti nazočne ekipa hitne medicinske pomoći, vatrogasci, tehnička ekipa za šlepanje vozila, brojni suci koji su nadgledali vožnju kao i mjerna služba jer se vrijeme vožnje mjerilo u stotinkama sekunde.

Oni stariji gledatelji su se prisjetili da se posljednja ocjenska vožnja spretnosti u Pakracu vozila 1988. godine pod tradicionalnim imenom „Relly Begovača“, a sudjelovalo je ponekad i po 40-tak vozača. Stoga su mnogi od njih poželjeli da dogodine ponovo vidimo u Pakracu ovu manifestaciju, ali i uz nekog domaćeg vozača.