Predstavljanje kataloga obrtnika bila je glavna tema 55. radnog sastanka ponedjeljkom koji je 4. travnja održan u prostoru Poduzetničkog centra Pakrac. Nakon više godina, u organizaciji Udruženja obrtnika Pakraca i Lipika, osvježena je i digitalizirana baza podataka obrtnika te otisnuta u formi informatino oglasne brošure u 700 primjeraka.

Davor Lepka, predsjednik Udruženja kratko je predstavio katalog: „Zašto katalog? Namjera nam je bila obuhvatiti sve obrtnike na jednom mjestu, približiti potencijalnim korisnicima naše kapacitete i predstaviti im što radimo. Želimo da katalog „zaživi“, da bude u prometu i da na taj način dopremo do korisnika naših usluga. Kako mi do njih, tako i oni do nas“. Lepka je zahvalio „svojim“ obrtnicima na potpori u radu kataloga, Lipičkoj razvojnoj i turističkoj agenciji „Lira“ na financijskoj pomoći u tiskanju kataloga kao i Poduzetničkom centru Pakrac koji ga je u sklopu današnjeg radnog sastanka promovirao.

Mario Barać odradio je tehnički dio posla oko kataloga, „imao sam određenu ideju i koncept, izrada je trajala oko dva mjeseca, bilo je zahtjevno, 145 obrtnika je evidentirano i obrađeno. Toliko ljudi, toliko adresa, kontakata pa procijenite sami odrađeni obim posla…“

„Hvala obrtnicima na ovom korisnom projektu, bogat je podacima i nadam se da će naći svoje mjesto u svakom domaćinstvu ili trgovini, kad zatreba da bude pri ruci“, pohvalila je projekt gradonačelnica Anamarija Blažević te iskoristila priliku i obavijestila obrtnike i poduzetnike o proceduralnim promjenama oko kandidiranja projekata. „Svi znate da je EU natječaj za poduzetnike privremeno zatvoren, kao razlog se navodi pojednostavljenje procedure, smanjenje koraka u ocjenjivanju projektnih prijedloga i snižavanje novčanih pragova što bi trebalo ići na ruku manjim poduzetnicima i osigurati im veću konkurentnost. Nadam se da je to prilika našim poduzetnicima da se prijave na takve natječaje i da će oni to prepoznati.“

Pomoć poduzetnicima kroz terenski rad najavila je i direktorica PCP Ivana Orban, obećavši dolazak poduzetnicima „na vrata“ u cilju što bolje međusobne komunikacije i prepoznavanja potreba pojedinih subjekata što bi trebalo rezultirati kvalitetnim i konkurentnim projektom.

Sastanak su kratko iskoristili i mediji. Pakrački list predstavio je nove stranice portala www.pakrackilist.hr kao i nedavno objavljeni novouređeni tiskani broj, a izložene su i nove pristupačnije cijene uz ponudu paketa oglašavanja.