Nakon nepuna dva mjeseca od početka radova na mostu preko Pakre u Kusonjima (državna cesta DC 38) oni su još uvijek u fazi micanja dijelova stare konstrukcije, vjerojatno izgrađene „oko 2. svjetskog rata“, kako su nam rekli izvori iz Hrvatskih cesta.
Iz njihove službe za odnose s javnošću pojasnili su da je stari most bio ukupne dužine 33,2 metra i ukupne širine 6,1 m, a sastojao se od kolnika širine 4,7 m i hodnika s obje strane mosta, širine po 0,7 m. Most ima armiranobetonsku lučnu konstrukciju raspona 26 m i pojdinačnog luka 3,5 m, pri čemu je širina luka 5,8 m. S mosta su u potpunosti uklonjeni pješački hodnici, kolnička konstrukcija, nasipni materijal i uzdužni zidovi izvedeni na vanjskim stranama luka. Luk rasponske konstrukcije će se sanirati i zanoviti te će se izvesti novi armiranobetonski zidovi i postaviti nova armiranobetonska kolnička ploča. Zbog proširenja kolnika i pješačkih staza na mostu, proširuje se nasip na prilazima pa će ukupna širina rekonstruiranog mosta iznositi 10,3 m, a sastojat će se od dva prometna traka širine 3 m, rubnih trakova širine 0,2 m i pješačke staze sa svake strane širine 1,95 m.
Na pješačkim stazama izvest će se odbojna ograda i biti postavljen novi sustav odvoda kao i nova vertikalna i horizontalna signalizacija.
Radovi najmanje do kraja godine
Ukupna vrijednost radova je 3,3 milijuna kuna uključujući PDV, a Investitor su Hrvatske ceste. Izvođač radova je zajednica koju čine tvrtke Map-trade iz Slovenska Bistrice te Madex Slavonski Brod. Rok izvođenja radova je šest mjeseci, odnosno trebali bi biti gotovi do 20. prosinca ove godine, što je pomalo neobičan termin za završetak radova, naročito ako pri njenom kraju uključuju postupak asfaltiranja što bi moglo znači da se ove godine vjerojatno još nećemo voziti njime, a za pravac Požege koristiti obilaznicu preko Pilane i Šokačkih Kusonja.