U više navrata javili su nam se čitatelji zbunjeni računima za travanj ili svibanj koje im je dostavila tvrtka E.ON Hrvatska koja od 1. travnja na području Pakraca i Lipika obavlja uslugu opskrbe plinom za opskrbljivače u obvezi javne usluge. Kako su rekli neki od njih, mjesečni iznosi su bili mali. Nadalje, iz računa im nije bilo vidljivo stanje brojila koje je uzeto za obračun, odnosno tko će i kada očitati njihovo brojilo i s kojim mjesecima će doći do poravnanja sa stvarnom potrošnjom. Sve to smo 2. srpnja pojasnili u pisanom materijalu upućeno elektronskom poštom njihovom odjelu komunikacije i marketinga uz napomenu da na njihovoj internetskoj stranici mogućnost da potrošači sami dojave tim putem svoje stanje nije moguće, jer u rubrici „ODS“ (operator distribucijskog sustava) nema u ponudi Pakraca kao i izravni upit naplaćuju li ako potrošač javi stanje brojila telefonom na besplatni broj 0800 8771. Također smo ih pitali postoji li najavljena mogućnost sklapanja ugovora o opskrbi plinom na bazi tržišne osnove.
Osim što smo odgovor čekali skoro tri tjedna, potpisan od strane dr. Thomas Sichla zaduženog za odnose s javnošću, iz njega nismo uspjeli iščitati sve konkretne tražene informacije.
Objavljujemo ga, osim uobičajene opreme prilikom takve komunikacije u cijelosti:
„E.ON Plin izdaje mjesečne račune. Računi za travanj i svibanj šalju se na temelju procjene ODS-a, zato su neki od njih mali, a neki veliki. ODS vrši očitavanje plinomjera (mjesečno, tromjesečno, polugodišnje...) i svaki mjesec nam dostavlja procjene ili očitanja, a ta stanja nalaze se na računima i to je vidljivo u specifikaciji pored računa. Samo ako je procjena ODS-a 0, tada se izdaje takav račun. U trenutku kada ODS napravi i pošalje očitanja plinomjera, doći će do poravnanja potrošnje. Pakrac Plin je također dostupan za dostavu plina na web stranici E.ON-a, a komunicirani broj 0800 8771 je besplatan broj kao i svi ostali brojevi koje koristimo za komunikaciju s kupcima.
Nažalost, E.ON trenutno ne nudi nikakve komercijalne ugovore“.