Terasa

Govoreći o pakračkim slastičarnama, „Zdravljak“ je jedino ime koje je poznato svim građanima i koje drži tu konstantu još i od prije Domovinskog rata. Osim „Zdravljaka“, mnogi će se prisjetiti i „Clippera“ koji je, nešto kraćeg vijeka, također ugošćivao one željne domaćih slastica i pitome atmosfere. Nakon nepunih 20 godina, pakračka gradska šetnica obogaćena je za još jedan objekt čiju terasu malo tko nije zamijetio. Riječ je o novootvorenoj slastičarnici „Mistena“ u vlasništvu Snježane Vujatović koja već ima zasluženu reputaciju u spravljanju ukusnih kolača i vizualno impresivnih torti kroz vlastiti obrt.

Snjezana

Snježana Vujatović

Sin Mislav motivacija za otvaranje slastičarne

Put do otvorenja vlastite slastičarne nije bio nimalo lak pothvat. Prema Snježaninim riječima, dugo planirana ideja krenula je u realizaciju jesenas kada je s vlasnikom prostora dogovorena renovacija. Uz pomoć kćeri Tene, koja je bila glavni akter u uređenju interijera, prostor je zablistao u sasvim novom ruhu. No Snježanina priča ne započinje ovdje, već davno u Krapinskim Toplicama odakle je rodom, a gdje je nakon početnih nedoumica ipak odlučila slijediti majčine stope i postati slastičarka. Majka Katica, osim što je obučila Snježanu te joj pomaže u pripremi slastica, zaslužna je za recepte koji su u suštini osobna interpretacija tradicionalne recepture, temeljena na godinama iskustva. U pripremi slastica im se po završetku srednje škole pridružuje i sin Mislav, koji je pokazao veliki interes i volju za tim poslom. Upravo je Mislav bio glavna motivacija za otvaranje slastičarne, jer je Snježani bila želja osigurati mu posao i budućnost.

Izlog

Posao koji se radi i do 16 sati dnevno

Biti sam svoj šef podrazumijeva mnoge prednosti, kao što je neovisnost i samostalno organiziranje radnog vremena. U Snježaninom slučaju to nikako ne znači uobičajenih 40 sati tjedno, već nevjerojatnih 12 do 16 sati dnevno,7 dana u tjednu, a opseg posla se otvaranjem slastičarne još i razmjerno povećao. Ovdje Snježana skromno priznaje da je posao vrlo zahtjevan te da na tjednoj bazi prosječno naprave oko 10 torti i preko 100 kilograma kolača. Svatko tko se barem jednom ili dva puta odlučio na prigodne slastičarske pothvate, iz navedenog će iskaza zaključiti da ekipa iz Mistene radi izuzetno naporno te da je za uspjeh potrebno uložiti puno truda i predanosti.

Djeca kao glavna ciljana skupina

Na pitanja vezana za budućnost, trenutno je u povojima ideja o posluživanju raznovrsnih dječjih koktela, jer kako saznajemo djeca su glavna ciljana skupina ove slastičarne odnosno obitelji. Također su u razmatranju i nešto zahtjevnije zdrave slastice ili one bez glutena, ali ponuda će se oblikovati kroz vrijeme s obzirom na potražnju.

Glas o novoj slastičarni brzo se proširio kroz Pakrac i okolicu, a tomu svjedoči nerijetko popunjena terasa i gotovo prazna vitrina, čime vlasnica jamči svježinu proizvoda. Sve navedeno možete i sami provjeriti sljedeći put kada budete šetali gradom, a novopečenoj vlasnici želimo puno uspjeha.

Svihtroje

Snježana, zaposlenica Adriana i sin Mislav