OTVORENA IZLOŽBA EUGENA VARZIĆA Impresivni prikaz emocija kroz portrete

Putujuća izložba „Ludus“ akademskog umjetnika Eugena Varzića sinoć je u Muzeju grada Pakraca stigla do svoje posljednje stanice. Kako je rekla Jelena Hihlik, ravnateljica Muzeja grada Pakraca, ova izložba je nastala suradnjom pakračkog muzeja s Muzejom Đakovštine i Galerijom umjetnina grada Slavonskog Broda, a do sada je bila predstavljena u Đakovu, Šibeniku, Zagrebu, Slavonskom Brodu i Motovunu. Hihlik je dodala  kako se radi o „punokrvnom“ slikarstvu, o velikim formatima na kojima Varzić u maniri hiperrealizma koristi portrete kako bi kroz njih likovno prikazao i gledatelju priopćio vlastite emocije.

O Eugenovom stvaralaštvu i samoj izložbi govorila je Sonja Švec Španjol, kustosica izložbe, rekavši kako se ciklus slika, od izložbe do izložbe mijenjao jer je Eugen kontinuirano radio i stvarao pa je upravo na pakračkoj izložbi prezentirano najviše novih djela. „Eugen se bavi figurativnim slikarstvom, u njegovom centru pozornosti su portreti i autoportreti. Kada radi portrete za modele uzima članove obitelji, prijatelje ili posve nepoznate osobe koje su ga svojom fizionomijom privukle. No, ta je fizionomija samo polazište, jer on u njih umeće emocije, frustracije i težnje“, naglasila je Švec Španjol te dodala kako posjetitelji imaju priliku vidjeti i pejzaže odnosno takozvane  prijelazne slike koje su poveznica ranijeg ciklusa i predstojećeg ciklusa i kao takve označavaju transformaciju i rađanje nečeg novog u umjetnikovom radu.

“U svom slikanju volim biti otvoren i iskren. Ne volim previše mistificirati, a moja misao vodilja je da ako i jednog mladog čovjeka potaknem da „zaroni“ u svijet umjetnosti koji nije jednostavan i lak, onda sam napravio svoju misiju“, rekao je autor Eugen Varzić što je ujedno bio i poziv svim građanima da dođu večeras u Muzej grada Pakraca u 18 sati gdje će održati radionicu slikanja uživo te pojasniti svoju tehniku i način slikanja.

Sinoćnje otvaranje glazbom su upotpunili i Staša Kukić na flauti i Leon Kaurin na harmonici, učenici Osnovne glazbene škole Pakrac, a građani ovu zaista impresivnu izložbu u pakračkom muzeju mogu pogledati do 12. prosinca.

Eugen Varzić diplomirao je na slikarskom odjelu Akademije primijenjenih umjetnosti u Rijeci 1999. godine. Izlagao je na trideset samostalnih izložbi, te na više od stotinu skupnih u zemlji inozemstvu. Za svoj rad više je puta nagrađivan. Vodio je razne umjetničke projekte, te surađivao na međunarodnim likovno-umjetničkim projektima. Likovno se usavršavao u Madridu kod Eloy Moralesa i Antonio Garcia Lopeza. Njegovi likovni radovi nalaze se u mnogim javnim i privatnim prostorima, u privatnim zbirkama širom Hrvatske i svijeta, kao i u sakralnim prostorima.

Uvršten je u leksikone i vodiče moderne i suvremene umjetnosti u Italiji i Španjolskoj. Kao slobodni umjetnik živi i stvara u Istri, a njegovi radovi mogu se vidjeti i na web stranici www.eugenvarzic.com.

Podjelite na društvenim mrežama...