NOVO U PAKRAČKOJ TRGOVAČKOJ PONUDI Otvorena trgovina lokalnim proizvodima

NOVO U PAKRAČKOJ TRGOVAČKOJ PONUDI Otvorena trgovina lokalnim proizvodima

Slavonica Food & Drink shop, otvoren  6. prosinca u Pakracu u sklopu Pivovare Slavonica, u Tomislavovoj ulici, jedina je specijalizirana trgovina prehrambenim proizvodima i pićima na našem području koja objedinjuje lokalne proizvode pakračko-lipičkog područja s etiketom, odnosno deklaracijom te  kao takvi mogu legalno biti prisutni u maloprodaji.

U ponudi su tako, kako se moglo vidjeti prilikom otvorenja, već poznato craft pivo Pivovare Slavonica, eko vina Ćasić, prirodni sokovi Voćko, suhomesnati proizvodi mesnice Lapaš te domaći sir s OPG-a Jareš koji s obzirom na udaljenost sirane desetak kilometara od Pakraca i konstantnoj prisutnosti na pakračkoj tržnici, možemo smatrati i našim lokalnim sirom iako geopolitički spada u  Bjelovarsko-bilogorsku županiju. Ponuda, zbog ograničenosti lokalnih proizvođača, ipak ide i šire od proizvoda ovog kraja pa se nude i piva drugih craft pivara, trenutno iz Požege, Pleternice, Slavonskog Broda, Nove Gradiške, ali i kulen iz okolice  Kutjeva te popularni začini i ljuti umaci „Volim Ljuto“, proizvodi od ljutih papričica uzgojenih u plastenicima u okolici Zagreba te donose široku paletu ljutih proizvoda koji se odlično sljubljuju s craft pivom.

Ponuda će se nadopunjavati

Ponuda će se konstantno širiti, nadopunjavati novim craft pivima i drugim domaćim proizvodima kako ističe Marko Barčan, vlasnik Pivovare, jer ideja je napraviti kvalitetnu poklon galeriju i gastro suvenirnicu koja će biti na usluzi lokalnom stanovništvu i turistima te koja će objediniti proizvode u slavonsku košaricu što će biti na raspolaganju poslovnim subjektima.

Bilo je već sličnih pokušaja slaganja slavonske košarice prije više godina u okviru Klastera Kuna koji nisu zaživjeli pa se možda postavlja i logično pitanje hoće li i ova inicijativa završiti na isti način? Prema onome što se moglo čuti u predstavljanju ponude te idejama radi se o nešto drugačijem pristupu.

„U principu imamo minimalni trošak radnika u trgovini jer se u proizvodnom pogonu u sklopu kojeg se nalazi trgovina uvijek netko nalazi od 8-16 sati tako da je s tim usklađeno i radno vrijeme“, pojašnjava Barčan te dodaje da su oni kao mala pivovara ipak znamenitost koja se nalazi na popisu želja turista, u svom objektu u kojem nemaju trošak najma prodaju među ostalima vlastiti proizvod, a uz to u planu je i organizacija više događanja kako bi se dodatno promovirala lokalna kvalitetna ponuda koja će se također moći nabaviti i putem Internet narudžbe što će biti dodatni kanal prodaje.

Novo pivo „Carica“ izašlo na tržište

U prigodi otvorenja trgovine istog dana održan je i Dan otvorenih vrata Pivovare Slavonica na kojem je organizator predstavio novo pivo brendiranog naziva Carica koja se mogla degustirati uz druge domaće delicije. Carica je po stilom pivo koja imaju nešto jači postotak alkohola, dosta gorčine i arome te se smatraju vrhom ponude svake pivovare među publikom ljubitelja craft piva i prema zamisli Barčana trebala bi simbolizirati karakter carice Marije Terezije koja je 19. stoljeću upravljala i našim područjem.

Uz Grofa i Groficu, ovo je treća vrsta piva od zamišljenih četiri koja Pivovara Slavonica planira imati u standardnoj ponudi. Četvrto će biti crno pivo naziva Templar, a njega prema najavama, možemo očekivati na proljeće iduće godine.

 

 

 

Podjelite na društvenim mrežama...
Share on Facebook
Facebook
0Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest
0Share on LinkedIn
Linkedin
Print this page
Print
Email this to someone
email