KOMUNALAC I ELEKTRA Upućuju korisnike na online ili telefonski kontakt

KOMUNALAC I ELEKTRA Upućuju korisnike na online ili telefonski kontakt

Tijekom prijepodneva stigle su obavijesti iz ove dvije tvrtke koje zbog prirode posla imaju direktan kontakt s korisnicima. Putem priopćenja poručuju korisnicima da ubuduće ne dolaze u njihove prostore predviđene za rad sa strankama (plaćanje računa i sl.) već da koriste ostale načine komunikacije. Prenosimo priopćenja.

„S ciljem suzbijanja širenja bolesti uzrokovane koronavirusom – COVID-19, društvo Komunalac d.o.o. do daljnjega će zatvoriti prostore u kojima se obavlja poslovanje sa strankama. Slijedom navedenoga blagajna Komunalac d.o.o. neće raditi do daljnjega, a krajnje kupce molimo da svoje račune podmiruju putem Internet bankarstva, FINA-e ili sl.“, stoji u priopćenju pristiglom iz pakračkog Komunalca.

Sličnom objavom oglasili su se i iz Hrvatske elektroprivrede:
„Povodom aktualne epidemiološke situacije uzrokovane koronavirusom, a prema preporukama javnozdravstvenih tijela, HEP – Operator distribucijskog sustava je organizaciju rada prilagodio novonastalim okolnostima. Kako bi se izbjegao ulazak djelatnika u zatvorene prostore (kuće i stanove) radi redovnog očitavanja brojila (u naseljima Dobrovac, Jagma, Korita, Subocka, Kričke, Kukunjevac Brezine, Gaj, Brekinska, Kapetanovo Polje, Strižičevac, Goveđe Polje, Rađenovci, Rajčići te sva sela od Pakraca prema Požegi) i minimizirao rizik od osobnog fizičkog kontakta, HEP ODS poziva korisnike da očitaju stanje brojila i dostave ga na jedan od sljedećih načina:
• Aplikacija Moja mreža (na web stranici HEP ODS-a)
• Govorni automat – 0800 0555
• Info telefon – 0800 300 407
• Email – info.dpkriz@hep.hr
U slučaju nemogućnosti dostave očitanja stanja brojila, operator sustava će procijeniti potrošnju.

Podjelite na društvenim mrežama...
Share on Facebook
Facebook
0Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest
0Share on LinkedIn
Linkedin
Print this page
Print
Email this to someone
email